Me and Sydney

Me and Sydney

First day is jetlagday

2016. február 23. - freka87

Kb 3 órát aludtam éjszaka, mármint itteni éjszaka.... szóval reggel a szobatársammal bementem a városba. Intéztem bérletet (20 dollár, kb 6 utazásra elég, drága a  közlekedés, 1000ft egy "menet") vonattal járnak az emberek, mert az gyors, pontos és szupiszuper emeletes. Egy kv-val indultunk, szépen németül megköszöntem a németül beszélő Sydneyben melózó németnek:) Aztán egy szendvics a táskába, későbbre, már reggel dög meleg volt, víz is ment a táskába. Ezekkel indultam neki a kikötőnek, és amikor megláttam az Operaházat azt kérdeztem magamtól (többször is), hogy milyen kicsi a világ, a fene se gondolta tavaly ilyenkor hogy ma reggel majd Fiji szigetekről hozott, hegyi, ásványvizet iszok a szendvicsem mellé a Sydney kikötőben... fel sem fogom esküszöm mi történik velem....

Turistáskodás ezerrel, fényképezőgép, Sydney map, így indultam a városba. Miután lett ausztrál bankszámlám, és ausztrál mobilszámom, (Vodafone, mert az itt is van) na hova megy az ember lánya??? Hova? A Victoria's Secretbe :)) Megkérdeztem a bankban az ügyintézőt merre van, irány:) Direkt azért nem hoztam sok bugyit, mert tudtam itt van VS és bevásároltam:) Kicsit :) Aztán már olyan fáradt voltam, hogy még gyorsan bevásároltam egy kis gyümölcsöt, zöldséget, salátát, magvakat, (diéta on, otthon annyi pizzát és csokit ettem az utóbbi 3 hétben, hogy alig várom, hogy itt a melegben ne legyen zabálás). Ahol lakom dombokon vannak a házak, holnap reggel egy szuper nagy sétával kezdek, megmászom az utcákat, megismerem a környéket. A szobatársam Maria nagyon jó fej, vacsora előtt, megmártóztunk a medencében, akkor már nem tűzött a nap. Kalapot kell vennem.... mihamarabb, ami védi a fejemet a hőségtől. 

Őszintén szólva nem találom egyelőre a helyemet. Fáj néha a fejem, szerencsére nem lettem beteg a repülőn kellett a két pulcsi ezerrel nyomták a klímát, tolom a c vitamint (köszi Szunyi, szeretlek érte). Sok vizet kell inni, még egy hét és magamhoz fogok térni a nagyokosok szerint:) Képeket az első napokról a képek fül alatt lelsz:) 

Az első benyomásom az volt, bárhol ügyintéztem, bárkit megkérdeztem, mindenki segített kedvesen:) Sydney pedig teljesen már mint Amerika, vagy Anglia, semmihez sem hasonlítható. Rengeteg a mindenféle ázsiai nép, de engem ez nem zavar. Mindenkire mosolyogtam aki szembejött :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr588412984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása