Me and Sydney

Me and Sydney

2. hét a suliban

2016. július 29. - freka87

Tudom régen írtam már, de végre ma van egy szabad délelőttőm és ebéd előtt tanulás közben most bepótolom a lemaradást. Az elmúlt napokban rájöttem, hogy az első benyomásommal ellenétben a suli nem is volt rossz ötlet. Mindenki nagyon segítőkész, már van ausztrál CV és Cover letter, mert az itt minden állásajánlathoz kötelező. Többen is átnézték még nem tökéletes, de szépítgetem javítgatom őket. Négy tantárgyam van, business communication, commercial law, foundation of workplaces és introduction to economics. Egyik sem egyszerű, de talán mindegyik átvészelhető. Rengeteg beadandó van a 12 hét alatt mindegyik tantárgyból kell vizsgázni. emellett mindegyikből van legalább 2-3 tesz, csoportos beadandó és prezentáció is... Úgyhogy unatkozni nem fogok most sem, többet kell készülni, mint amikor otthon jártam egyetemre, de szerintem az angolom sokkal jobb lesz néhány hónap múlva. A tanárok közül itt is van aki aranyos, de van aki nem igazán törődik azzal hogy megértetted-e amit mondott, csak lezavarja az órát. No mind1 a túlélés a lényeg. 

Persze suli mellett is megy a meló ezerrel, éjfélig két szabadnappal a héten, iskola után öröm beállni a pénztárba, parfümöket árulni, vagy krémeket illatozni. Jövőhéten megagiga három napos akció lesz, már most annyi árut rendeltek a boltba, hogy lépni nem lehet, őrület lesz, mindenkit berendeltek dolgozni erre a három napra aki él és mozog. Még így is hatalmas profitot termelünk, hogy 40 százalék kedvezmény lesz all skincare productsra. (én is veszek majd néhány dolgot mert én még kapok extra kedvezményt haha) 

Mindeközben beköltözött az új szobatársam, akit nem sokat látok mert ő is melózik én sose vagyok itthon, úgyhogy nincs gond az együttlakással. A legjobb barátnőm Kay elutazot, ausztrál körútra és Balira ment, októberben találkozunk legközelebb. Számításaim szerint akkor már én is végzek a uslival és készülődök a nyaralásra Balira, ezt terveztem ugyani sajándéknak magamnak, előre bízva abban, hogy mindne tantárgyat sikerül átvészelnem. Közben remek helyre kirándultam, egy nemzeti parkban voltunk, másfél órára Sydneytől, íme a képek. Az erdőben sétálva fekete kengurut láttunk, ami úgyugrált előttünk az ösvényen, mintha egy szarvas futott volna el előttünk a Bükkben. Így még nem láttam kengurut ezelőtt, csak állatkertben. Ami még nagyon tetszett, hogy az egész napos kirándulás alatt három különböző tengerpartot láttunk, a víz persze hideg, de lassan jön a tavasz és a nyár, amikor már ujra lehet fürdeni. 

13775431_10154238222131125_3502931871018522436_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr548921044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása