Me and Sydney

Me and Sydney

Honnan öltözködnek az ausztrálok???

2016. augusztus 20. - freka87

Na ebből mostmár elég.... betelt a pohár, ma besokaltam. Egyszerűen nem értem, hogy miért nem lehet egy ekkora multikulti, világvárosban olyan boltot találni, ahol az ember megtalálja azt a ruhát, fehérneműt táskát amit szeretne. Az csak egy dolog, hogy ázsia hatása alatt nehéz nem kínai boltot találni, de egy Zara és egy H&M-en kívül egy Topshop és egy Forever 21 üzlet van.... semmi stílus, semmi különlegesség. Két véglet van, vagy a kívai boltban megveszi az ember a vacak, rossz minőségű ruhát, vagy Prada, Dior és egyéb megfizethetetlen világmárkák közül vesz magának valamit, ha megengedheti. Ez számomra csak egy szempontból jó, hogy még ha van is pénzem sem tudom elkölteni, mert nincs olyan ruha, ami tetszene.....Nem is vettem itt még nagyon semmit magamnak, mert hiába jártam ma is be a várost, nem találtam olyan ruhát ami tetszett volna... Azt már megszoktam, hogy ennivalóból sincs választék, és ami van az is ízetlen és drága, vagy olcsó és még rossz is....de hogy ruhát sem talál az ember.... no mind1... Más: a héten főztem egy szuper adag csirkepöri, persze a csirke nagyon vizes volt, így órákig kellett főzni a pörit, de jól sikerült. Tesómmal meg is ettük. Ez volt fél év alatt az első magyar kaja, amit végre elkészítettem, bevallom már hiányoltam. Sajnos a húslevesre még várni kell, mert az nagyobb projekt, mivel itt nincs is nagyon olyan zöldség ami kell a levesbe.... na majd idővel utánajárok annak is. Lábast is kellett hozzá vennem, mert a lakásban ahol lakunk nincs normális konyhai felszerelés, de nem gond, mindent szépen lassan, fakanál sincs stb... Ugye végülis nulláról kezdi az ember itt az életét, egy bőrönddel jöttem, hamarosan már egy autót is meg tudok tölteni a ruccaimmal... A suli kezd elvadulni, ma egész délelőtt a könyvtárban ültünk, rengeteg beadandó teszt és csoportmunka van, úgyhogy most a napok tanulással telnek. Aminek viszont örülök, hogy megcsináltam az adóbevallásomat és már vissza is kaptam pénzt a kedves drága ausztrál államtól. 

14017886_10154294835956125_798170986_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr510527486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

checking out the Moon 2016.09.08. 22:13:28

Kalandnak nagyszerü, ha még kerül mellé egy angolszász diploma is, az külön jó, de ott letelepedni, megállapodni egy életre ... Európa még mindig Európa - amig még az, de hát rengeteg mindent túlélt már ez a kontinens

Kultúra stílus elegancia még mindig innen sugárzik ki a világba - még ez a nyugat-balkáni kárpát-medence is nemcsak befogadója, de hozzá is tesz.

Persze az alkotás, föleg a szellemi alkotás munkájában mindig van valami felspannoltsag, valami finom neurotikusság. És persze a keleti végeken a napi megélhetés sem mindig egyszerü és biztos.

Persze idönként ki kell pihenni Európát, föleg kis hazánkat - de elhagyni ...

Én az angolszász/é-atlanti kultúrában (és tkp. AUS is ennek része), de úgy általában a nyugati kultúrában sem nagyon ettem még igazán finomat.
süti beállítások módosítása