Me and Sydney

Me and Sydney

Crazy Times (kelt: október 8-án)

2016. október 21. - freka87

Svéd szobatárs lelépett jött egy spanyol, aki alig beszél angolul, 23 éves és megharagudott rám, mert megkértem ha eszik tegyen a pirítós alá tányért, mert így is vannak csótányok a laksásban, a sajt a földön pedig ezen nem segít, ha zuhanyzik rendesen zárja el a csapot és ne hagyja nyitva a teraszajtót ha elmegy itthonról, mert szakadt az eső...gonosz vagyok szerinte.... jól indul a kapcsolatunk.... lehet már túl öreg vagyok ahhoz hogy egy szobába lakjak közel harminc évesen tinikkel, akiket anyuci meg apuci elkényeztetett és befizetett egy kis ausztrál kiruccanásra.....plusz megkértem hogy éjszakára vegye már le a hangot a mobiljáról, mert az üzeneteire csak ln kelek fel és ne bömböltesse már reggeltől estig a spanyol muzsikát, mert nekem tanulnom kell és ha itthon vagyok szeretném azt anéhány órát csendben eltölteni... úgyhogy vettem neki egy csokit mert itthon bőgött hogy én milyen gonosz vagyok vele... hátha megbékél.... amúgy meg nem cisnálok belőle nagy problémát, mert mire megtanulom a nevét jön a következő..... 

A melóhelyen megharagudott rám a főnök, mert befizettem egy nyaralásra, anélkül, hogy megkérdeztem volna hogy elenged-e.. gondoltam 6 szabadnap nekem is jár, de szerinte a november vége az itt már karácsonyi őrület és akkor senki nem mehet nyaralgatni.... először azt mondta nem enged el, aztán tegnap már megbékélt kicsit és mondta hogy rendben lesz a dolog.... Persze a többiek közül ketten i smost jöttek vissza egy hónapos ázsiai körútról, gondoltam az én 6 napos Fraser Island kiruccanásom nem fog gondot okozni... hát jó nagy balhé volt belőle.... Az angol barátnőm hívott, mert ő most észak ausztrál körúton van, néhány másik lánnyal együtt megyünk hat nap Queenslandben, egy szafari szigetlátogatásra, Sydneyből november végén. Szállás, repjegy lefoglalva, végre utazhatok, és látok valamit Ausztrália északi részéből is. 

A suliban őrület van, két hét van hátra a final vizsgákig, túl vagyok rengeteg beadandón, prezentáción stb. Remélem minden tantárgyból átmegyek. Nem rezeg a léc, de azért az economics nem egyszerű ügy. Plusz ha mind a négy tárgyam meglesz akkor az egész nyaram szabad lesz ha minden igaz, és akkor végre lehet újra full time dolgozni és keresni a pénzt a következő szemeszterre, ami csak márciusban kezdődik majd. 

Úgyhogy ezek mennek, plusz még ezek mellé egy hónapja nem tudok kigyógyulni a felfázásból, már két antibiotikum kúrán túl vagyok, megettem több kiló áfonyát, vitamint, de holnap újra vissza kell mennem az orvoshoz, mert még mindig nem vagyok jól. Csak túl leszek ezen is.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr6911745831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása