Me and Sydney

Me and Sydney

Melankólia

2016. október 02. - freka87

Tegnap ahogy nézegettem ismerőseim posztjait a facebookon láttam, hogy október elsejével beköszöntött az ősz. Legalábbis otthon, mert itt tavasz van, egyre melegebb és nyílnak az ekzotikus, trópusi virágok és heteken belül tikkasztó hőség lesz jövő márciusig 40 fokkal. Tegnap éreztem először mióta itt vagyok, hogy hiányzik az otthoni ősz. Imdáom az őszt, teázni, gyertyákat gyújtani esténként, olvasni bebújva a meleg takaró alá, akár esik kint akár hullanak a levelek, imádom az ősz illatát. Más is hiányzik, a piac, ahol be tudtam vásárolni minden héten a finom húslevesemhez, itt még paprikát sem lehet kapni. Már nyolc kilót fogytam, mert éhes sem vagyok, nem izlik az ausztrál kaja, nagyjából nincs is itt semmi ami igazán finom lenne. Ami persze jó, mert lassan baromi jól fogok kinézni, de azért a hazai ízek hiányoznak.

A munkahelyenem a héten kaptuk meg a karácsonyi ajándékcsomagokat, már most, szeptember végén karácsonyi őrület van, szakadnak le a polcról a karácsonyi krémszettek, tusfürdőcsomagok ésatöbbi..... A főnök elmondta hogy szabadság innentől kezdve nincsen, mert a karácsony az őrült időszak, és rengetegen lesznek a boltba. Nekem nagyon furcsa lesz 50 fokban a tengerparton karácsonyozni, soha nem történt még ilyen velem,  nem is lesz igazi karácsony, karácsonyfa pedig pláne nem lesz. 

A sulinak már két hét múlva vége, szerencsére talán átmegyek az söszes tárgyból, de akkor ünneplés lesz, mert márciusig ha minden igaz nem kell újra mennem, ha minden sikerül... na de egyelőre túl sok itt a ha.... Úgyhogy reménykedjünk. Most pedig kiülök a napra... mert mi itt már barnulunk, bár ősz illat nincs.

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr9011759379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása