Me and Sydney

Me and Sydney

Vizsgák vége, szünidő, jön a nyár (kelt: október 21)

2016. október 21. - freka87

(Most láttam hogy a korábbi bejegyzésemet vázlatba tette a rendszer, úgyhogy dátumoztam az utolsó két írást) Húh hetek óta nem írtam, de annyi dolgom volt, és persze három vizsgám és utolsó beadnandók is, nem volt időm. Tehát a történtek tömören, röviden. Voltam vidéken Rodeón, szuper volt, izgalmas, sok baráttal életemben először. Kicsit izgultam amikor a bika elkezdett szaladni a tömeg felé, felpattant mindenki a helyéről, de baj nem történt, persze hová ültettek? Az első sorba....persze nem voltam igazi cowgirl, mert még nincs csizmám és kalapom sem, de idővel talán beszerzem a kellékeket is. 

A spanyol szobatárs feladta és egy hónap kínkeserves együttélés után elköltözött, persze áll a bál miatta, mert nem akarja visszaadni a lakáskulcsot, úgyhogy még az is lehet hogy rendőrségi ügy lesz belőle, na de ez már nem az én bajom, nem az én nevemen van a lakás... már itt az új szobatársam francia, úgyhogy mivel három franciával lakik együtt kihazsnálom őket és franciául tanítanak. 

Már csak egy hónap és megyünk a csajokkal Fraser Islandra, januárban pedig Port Stephens az uticél. Szuperszép helyek,  itt már gyakran 30 fok van, északon már döglesztő hőség.

A sulinak hála az égnek egy darabig most vége, ma volt az utolsó vizsgám, remélem az összes tantárgyam sikerült, és akkor elengednek nyáriszünetre, ami azt jelenti, hogy nem kellene iskolába járni egészen jövő márciusig. Addig lehet dolgozni, hogy megkeressem a következő negyedév tandíját, ami csaknem 7000 dollár lesz....lehet számolgatni...

Apropó munka, múlt héten voltam egy állásinterjún, és fel is vettek, egy nyelviskolában vagyok recepciós délelőttönként. Örültem, hogy felvettek, bár így utólag nem tudom miért... két másik recepcióssal dolgozok, mindketten kínaiak, nem tudnak jól angolul így kínaiul beszélnek. A diákok 99%-a kínai, akik kínaiul beszélnek a másik két recepcióssal, én pedig ülök és csak kedvesen nézek magam elé, hiszen egy szót sem értek....Amikor végre megcsörren a telefon és felveszem természetesen kínaiul szólnak bele, úgyhogy át is adom a kínai recepciósnak. Az iskolaigazgatón és az angoltanárokon kívül az összes munkatárs kínai, akik mind kínaiul beszélnek.... hát így...egy hét alatt kétszer tudtam angolul beszélni telefonon és egy brazil majd egy mongóliai diákkal angolul, de én még minidg szeretem a kihívásokat Sydney :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr7511825957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása