Me and Sydney

Me and Sydney

Szösszenetek

2016. február 24. - freka87

Ugye egyszer majd magától átáll az agyam, és nem fogom fellökni az embereket, mert én ragaszkodok a jobb oldalhoz a metró lépcsőn és a járdán? Hú nagyon gáz vagyok ezzel :) 

Igen, vannak csótányok bőven, és nem, még nem láttam kengurut, de alig várom, hogy találkozzak egyel  ( valamelyik ismerősöm kérdezte, hogy itt szabadon szaladgálnak-e a kenguruk wahahah, Sydney-ben azért nem)

Hétfőn kezdődik a nyelvsuli heti 5 nap, minden este, új emberek, új élmények :) 

Ridley Scott forgat itt Sydneyben 3 hónapot, a legújabb filmjén dolgozik, asztalosokat, ácsokat és maszkosokat keresnek-- a munka amiért ölni tudnék, sosem akartam még ennyire asztalos lenni... (milyen gyorsan lehetnék asztalos???) 

Tegnap metróztam egy órát, az élményeim következnek: Folyton ellenőrzik a bérletet, négy fehér ingbe öltözött fiatalos srác, okostelefonhoz érinti a bérletet és lám: have a nice day. Igen itt senki nem bliccel, és nem dobálja a szemetet, és nem cigiznek szinte sehol. Motiváló plakátokkal ösztönzik a népet hogy segíts a betegeken, és ugye nem dobnád el a szemetet egy parkban, tehát a metrón se tedd! 

Apropó 17 dollár a legolcsóbb doboz cigaretta, ami barátok közt is majdnem 4000 ft.... szokj le ha Ausztráliába jössz, itt csak a nagyon gazdagok dohányoznak.... 

Az embereket nem érdekli hogy a 40 fokban cipő nélkül, vagy csizmában mászkál valaki. A diákoknak viszont iskolai egyenruha van. 

Ma lesz mobilom, estétől él az ausztrál számom, aki kéri megadom, írjatok hívjatok:))) 

Ahogy pedig láttam az ausztrál zászlót lobogni rájöttem, hogy szerintem nem is Amerika a "land of the free", hanem sokkal inkább Ausztrália:) És kezdek akklimatizálódni, mert öt óra alvás után már nagyon pörgök:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr188417104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

checking out the Moon 2016.02.25. 07:18:01

Milyen egy ausztrál esti hírek? Rendört láttál már?
süti beállítások módosítása