Me and Sydney

Me and Sydney

Estém a kasszában

2016. július 03. - freka87

Tegnap este álltam a kasszában a drogériában. Nem volt nagy forgalom, olyan este 10 óra körül lehetett. Egy kínai srác vásárolt a boltban, odajött a kasszához, majd kezdődött a szokásos bájcsevej.

- Szia miújság, meddig vagytok nyitva? 

- Éjfélig....

- Kitalálhatom, hogy mi az anyanyelved? 

- Persze....

(Na gondoltam hajrá apuskám majdnem öt hónapja vagyok itt, eddig még soha senkinek nem sikerült, még a földrészt sem nagyon eltalálni, majd te megmondod a tutit...) 

- Magyar 

(Leesett az állam, hogy egy kínai elsőre kitalálta az akcentusomból, hogy honnan jöttem) 

- Érdekelnek az európai nyelvek és azt is tudodm, hogy Magyarországon vannak a legszebb lányok. 

(Na ekkor már szerintem azért pirultam) 

Még folytatta volna a beszélgetést csak gyűlt a tömeg a sorban mögötte, úgyhogy elbúcsúztunk ....

Jólesett na :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr388863632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása