Me and Sydney

Me and Sydney

2016. november 11. - freka87

Sok dolog jár a fejemben, kicsit kusza és csapongó lesz ez az írás de most van időm, úgyhogy összeszedem az elmúlt hetek történéseit. Először is a suli: mind a négy tantárgyam sikerült, nem is akárhogy, három négyes egy hármas, az itteni számítások alapján három distincion egy credit. És végül nagy izgalmak árán a héten az is kiderült, hogy március végéig nem kell iskolába mennem, megkaptam a nyarat, szabad leszek, dolgozok, pénzt gyűjtök. 

A bőröndöm amivel érkeztem a napokban szétszakadt, ezt is egy jelnek könyvelem el, hogy egy darabig nem megyek haza haha. Kipróbáltam az akupunktúrát, mert itt olyanok csinálják, akik értenek hozzá, nagyon élveztem, úgy éreztem tényleg segíteni akarnak, hogy az ember miután felkel az ágyról jobban érezze magát. 

Két hét múlva indulunk a lányokkal a sziget szafarira, nagyon jó lesz, hőség barnulás és autót is béreltünk, úgyhogy alig várom hogy kicsit kikapcsolódhassak. Januárban pedig Port Stephensbe megyek, ha minden jól alakul. Fijire egy esküvőre kaptunk meghívást, jövő tavasszal, de az még messze van, korai lenne annyira előre tervezni, de reméljük,hogy minden a terv szerint alakul. Nagyon szeretnék eljutni Japánba is mihamarabb (a japán és a kínai tanulmányomat egy következő blogbejegyzésben fogom kifejteni)

Egy másik érdekes dolog az ami Amerikában zajlik. Egy évet éltem ott, életem legmeghatározóbb és legszínesebb éve volt gimibe járni Indiana államba, nulla angoltudással érkezni és felsőfokút csinálni otthon az egy év végén. Nem hagyhatom szó nélkül ami ott történik. Követve az eseményeket úgy gondolom egyik elnök jelölt sem lehetett volna igazi választás.Obama párti vagyok imádom az egész családot, a körülöttük lévő média celebséget és úgy az egész történelmet írtunk, hogy elnök lett a fekete férfi ideológiát. DE....és itt a de... miután kiderült ki lesz az új elnök, a közösségi oldalamat elárasztották a "jajj de hülyék az amerikaiak" című hosszú "okos" írások, mert hát mi magyarok ugye mindenhez értünk, és még ahhoz is. Én úgy gondolom néha mielőtt lehülyézünk egy országot sepregessünk kicsit a saját házunk táján. Azok pedig pláne ne alkossanak véleményt az amerikaiakról, akik csak filmekből ítélkeznek, és nem is jártak az országban. Ahonnan én jöttem ott sem rózsás a helyzet a politika terén...bölcsebb néha csendben maradni Trump ide vagy oda....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://meandsydney.blog.hu/api/trackback/id/tr4511951539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása